Ile idzie przekaz pocztowy??
tpokala
2006-11-14 09:49:50 UTC
Witam,

Sprzedałem końcem października procka na aukcji. Kupujący nadał przekaz 2
listopada. Wysłał mi scany potwierdzenia nadania, a ja wysłałem mu
paczuszkę. Paczka doszła do niego, jednak przekazu do dziś nie ma (14
listopada). Aha - przekaz na Poste Restante.

Mam w związku z tym pytanie: ile do Was szedł najdłużej przekaz pocztowy?

Proszę darować sobie odpowiedź typu: "gość się wyje****" lub podobne.
Interesuje mnie tylko ile najdłużej może iść taki przekaz.

Z kupującym jestem w stałym kontakcie - za kilka dni minie 14 dni od nadania
i wtedy będzie reklamował. W każdym razie to uczciwy kupujący - nie mam co
do tego wątpliwości.
Tomasz Pókała
GG: 2819444
Werter07
2006-11-14 10:22:22 UTC
Post by tpokala
Witam,
Mam w zwi±zku z tym pytanie: ile do Was szed³ najd³u¿ej przekaz pocztowy?
Zazwyczaj 3-4 dni robocze, a najdluzej 5 dni roboczych.

Werter07
Szpilka
2006-11-14 10:58:46 UTC
Post by Werter07
Post by tpokala
Mam w związku z tym pytanie: ile do Was szedł najdłużej przekaz pocztowy?
Zazwyczaj 3-4 dni robocze, a najdluzej 5 dni roboczych.
Do mnie szedł ostatnio ponad tydzień

Sylwia
tpokala
2006-11-14 11:08:22 UTC
Do mnie szedł ostatnio ponad tydzień.
A jak idzie jush 12 dni (od 2 listopada do 14 listopada) to normalne czy
nie??

Pozdro
tpokala
qwerty
2006-11-14 11:09:15 UTC
A jak idzie jush 12 dni (od 2 listopada do 14 listopada) to normalne czy nie??
Jak idzie dopiero 8 dzień. Nie licz sobót i niedziel. :)
tpokala
2006-11-14 11:28:56 UTC
Post by qwerty
Jak idzie dopiero 8 dzień. Nie licz sobót i niedziel. :)
Aha, a reklamacje można skłądać po 14 roboczych czy po 14??

Pozdro
tpokala
Herbi
2006-11-14 12:11:31 UTC
Post by tpokala
Post by qwerty
Jak idzie dopiero 8 dzień. Nie licz sobót i niedziel. :)
Aha, a reklamacje można skłądać po 14 roboczych czy po 14??
Z tym że reklamację musi złożyć nadający - to on zawarł umowę z PPPP.
Nic nie inputując - jesteś taki łatwowierny że po otrzymanym skanie
wysyłasz przesyłki ?????
--
Herbi
14-11-2006 13:11:28
tpokala
2006-11-14 12:22:08 UTC
Post by Herbi
Z tym że reklamację musi złożyć nadający - to on zawarł umowę z PPPP.
Nic nie inputując - jesteś taki łatwowierny że po otrzymanym skanie
wysyłasz przesyłki ?????
Tak;) :P Nie! Ale jestem pewien, że kupujący to osoba uczciwa. Ale prosiłem,
żeby darować sobie takie komentarze. Gdyby to był taki przypadkowy Pan X to
czekałbym, aż będę miał pieniądze.

Pozdro
tpokala
murziczek
2006-11-14 17:57:51 UTC
Post by tpokala
Mam w zwi±zku z tym pytanie: ile do Was szed³ najd³u¿ej przekaz pocztowy?

--
Tomasz Póka³a
Witam,
iwona
tpokala
2006-11-14 18:25:22 UTC
No i dziewczyna poszła na pocztę,okazało się ze wszystko dobrze
wypełniła,tylko pani na poczcie zle wklepała cyferki....
Ale ja mówię o przekazie na adres zamieszkania a nie o wpłacie na konta;)

Pozdro
tpokala
Zibiak
2006-11-14 20:36:29 UTC
a ja bym, widzial problem w czym innym

1 dokąd poste restante na poczte czy moze jakiś inny adres/skrzynkę
pocztową

2 czy w Twoim miescie jest jedna poczta, moze poste restante czeka na
innej poczcie??

pozdrawiam
Zibiak
tpokala
2006-11-14 20:54:22 UTC
1 dokąd poste restante na poczte czy moze jakiś inny >adres/skrzynkę
pocztową
Na pocztę.
2 czy w Twoim miescie jest jedna poczta, moze poste >restante czeka na
innej poczcie??
Nie, w moim mieście jest kilka poczt, jednak przesyłka/przekaz na poste
restante jest identyfikowany po numerze urzędu pocztowego i po kodzie
pocztowym. Na scanie potwierdzenia nadania dane te sąpoprawne. Co więcej
wielokrotnie już korzystałem z takiej formy.

Pozdro
tpokala
Aneczka
2006-11-18 12:16:10 UTC
Post by tpokala
Ale ja mówię o przekazie na adres zamieszkania a nie o wpłacie na konta;)
Tak myślałam :) A poprzednie odpowiedzi (2-4 dni) to raczej na konto.

Unikam przekazów, ale kilka się zdarzyło:
- najkrótszy czas - 4 dni
- najdłuższy - 24 dni robocze...

Klientka próbowała złożyć reklamację po 7 - nie dało się, przyjęli chyba
po 14. Do dziś nie wiem co oni tyle czasu robili w moimi pieniędzmi...
--
Pozdrówki,
Aneczka