Żyletki "gillette fusion" - jak rozpoznać podruby-Poradnik
.
2007-11-19 20:27:07 UTC
Bez zbêdnego rozpisywania siê ka¿dy kto ma ochote sprawdziæ czy ma
oryginalne ¿yletki fusion czy podrobione syfy link do foto gdzie zamieszczam
tylko 1, ale moim zdaniem najwyraŒniejsz± ró¿nice w budowie .
POZDRAWIAM.J.
http://picasaweb.google.pl/jan500/Pulpit/photo#5134647417349067058
Mayko
2007-11-19 20:32:26 UTC
Post by .
[...]
A sk±d mamy wiedzieæ, ¿e to w³a¶nie Ty nie jeste¶ sprzedawc± podrUb i to
w³a¶nie Twoje podrUby maj± "kostki", a orygina³y nie?

Mayko
.
2007-11-19 21:02:45 UTC
zapomnia³em dodaæ; napis po prawej-"pokaz slajdów" powiêkszy wam zdjêcie
¿yletek.
¯yletka po prawej zakupiona przed chwil± w supermarkecie ,po prawej
zakupiona na allegro.
¯eby nie by³o ¿e mam w tym jaki¶ interes odradzam wszystkim zakupy
jakichkolwiek ¿yletk na allegro,ale wolna wola...
Zreszt± ka¿dy sam mo¿e oceniæ bo zakupuj±c maszynke przewa¿nie dostaje sie
conajmniej 1 wk³ad gratis niech sprawdzi jego budowê a potem je¿eli ów
nieszcze¶nik mia³ "przyjemno¶æ " zakupiæ fa³szywki na allegro niech
porówna-zachêcam do dyskusji,chocia¿ zauwa¿y³em ¿e wiêkszo¶æ osób prubuj±ca
poruszyæ problem "fa³szywek" jest momentalnie gnojona -lobby sprzedawców
DZIA£AAA i z pewno¶ci± zostane zakrzyczany ,wy¶miany i og³oszony z³odziejem
nad z³odziejami.....
.
2007-11-19 21:05:37 UTC
Post by .
¯yletka po prawej zakupiona przed chwil± w supermarkecie ,po prawej
zakupiona na allegro.
------
przepraszam za pomy³kê tekst powinien brzmieæ;

¯yletka po lewej zakupiona przed chwil± w supermarkecie ,po prawej
zakupiona na allegro.

jeszcze raz przepraszam za pomy³kê.
j.
Zbig
2007-11-19 21:59:48 UTC
Bez zbędnego rozpisywania się każdy kto ma ochote sprawdzić czy ma oryginalne
żyletki fusion czy podrobione syfy link do foto gdzie zamieszczam tylko 1, ale
moim zdaniem najwyraźniejszą różnice w budowie .
POZDRAWIAM.J.
http://picasaweb.google.pl/jan500/Pulpit/photo#5134647417349067058
Dzięki wielkie za ostrzeżenie, sam zastanawiam się nad kupnem nożyków na
Allegro, ale jak dotychczas tylko raz udało mi się kupić oryginały (a może takie
dobre podróbki?, że z przyjemnością się goliłem), ale niestety ten sprzedawca
już ich nie wystawia. Inne zakupy nożyków to klęska, pomimo zapewnień
sprzedawców, że to oryginały. Co ciekawsze, kupujący wystawiają z reguły
pozytywne komentarze zachwalające sprawność transakcji a nie jakość towaru.
A może ma ktoś namiary na sprzedawcę prawdziwych oryginałów nożyków Gilette?
qwerty
Masz takie same porównanie mach 3 Power? :>
Tadam
A ja kupilem raczke z 2 ostrzami w Rossmanie i nie bylo tam zadnych kostek.
B&A
2007-11-20 09:31:18 UTC
Post by Tadam
A ja kupilem raczke z 2 ostrzami w Rossmanie i nie bylo tam zadnych kostek.
A ja my¶lê ¿e mogli to zmieniæ w fazie produkcji
lub z innego kraju wygl±daj± nieznacznie inaczej
a w sumie czy orygina³ czy podróbka wa¿ne ¿eby dobrze goli³y znaczy siê ¿eby
by³y ostre i szybko siê nie têpi³y.
Ja trafia³em na podróby z których by³em zadowolony.
Kane
2007-11-20 12:48:29 UTC
Ja trafiałem na podróby z których byłem zadowolony.
A ja na "oryginaly" [czyt. kupione w sklepie] ktore byly beznadziejne. Nie
ma zasady ;)

Tomy M.
2007-11-20 17:14:56 UTC
[...]
Czy Ty widziałeś kiedyś w życiu ŻYLETKĘ ?
Poza tym ktoś kto goli się takimi pierdołami
ogoli się każdą maszynką.

Tomy M.
jawi
2007-11-20 20:58:50 UTC
Post by Tomy M.
Czy Ty widziałeś kiedyś w życiu ŻYLETKĘ ?
Poza tym ktoś kto goli się takimi pierdołami
ogoli się każdą maszynką.
Tomy M.
No to teraz napisz to tak bym zrozumiał o co Ci chodzi