Jakim kurierem przesyłkę ponad 40 kg?
Clive Codringher
2009-11-03 06:42:33 UTC
Potrzebuję wysłać przesyłkę ważącą ponad 40 kg (worek gipsu). Którym
kurierem jest najkorzystniej i najtaniej? I który z nich nie wymaga
kładzenia tego na palecie (co jest dla mnie idiotyzmem)?
januszek
2009-11-03 07:28:00 UTC
Post by Clive Codringher
Potrzebuję wysłać przesyłkę ważącą ponad 40 kg (worek gipsu). Którym
kurierem jest najkorzystniej i najtaniej? I który z nich nie wymaga
kładzenia tego na palecie (co jest dla mnie idiotyzmem)?
Chyba nie ma takiego bo przepisy mowia, ze maksymalny ciezar paczki to
31,5 kg. Wiecej wazacej paczki kladzie sie na palecie po to zeby muc je
przemieszczac wozkiem widlowym i/lub paleciakiem.

j.
Clive Codringher
Aha. No to trudno, niech będzie ta paleta. Ale którym to najlepiej wysłać?
januszek
2009-11-03 08:23:35 UTC
Clive Codringher napisał(a):

[...]
Post by Clive Codringher
Aha. No to trudno, niech będzie ta paleta. Ale którym to najlepiej wysłać?
Bez stałej umowy o współpracę to wszystkie firmy kurierskie na takie
wysyłki mają ceny z kosmosu... Przez co taniej może być podzielenie
tego worka na dwa mniejsze po 20 kg. I tak np:

Pocztex - 170 zł za 30-50 kg i 120 zł za 2 paczki po 20 kg
DHL - wg kalkulatora: http://www.dhl.com.pl/twojprodukt/ i 70 zł za 2
paczki po 20 kg
UPS - 163 zł za do 70 kg i 108 za 2 paczki po 20 kg
Siódemka - 64 zł za 40 kg i 61 zł za 2 paczki po 20 kg (tu chyba można
bez palety ale zadzwon)

j.
Clive Codringher
Podzielić tego nie mogę ;-)
Olisa
muc to taki lichy kon ;)
januszek
2009-11-04 12:43:39 UTC
Olisa napisał(a):

[...]
Post by Olisa
muc to taki lichy kon ;)
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt.... ;P

j.
M.Jordan
2009-11-03 10:32:44 UTC
Post by Clive Codringher
Potrzebuję wysłać przesyłkę ważącą ponad 40 kg (worek gipsu). Którym
kurierem jest najkorzystniej i najtaniej? I który z nich nie wymaga
kładzenia tego na palecie (co jest dla mnie idiotyzmem)?
sorry,ale nie potrafie zrozumiec po co ktos przesylka worek gipsu,
skoro 50kg gipsu kosztuje okolo 50zl a przesylka wyjdzie pewnie trzy
razy tyle. Mozesz mi to wyjasnic ?
Agent 0700
2009-11-03 11:35:33 UTC
Post by M.Jordan
sorry,ale nie potrafie zrozumiec po co ktos przesylka worek gipsu,
skoro 50kg gipsu kosztuje okolo 50zl a przesylka wyjdzie pewnie trzy
razy tyle. Mozesz mi to wyjasnic ?

Pewnie wysyłka będzie w takie miejsce gdzie nie ma gipsu w sklepach :-)

Clive Codringher
Dokładnie.
Agent 0700
2009-11-03 13:07:59 UTC
Post by Clive Codringher
Dokładnie.
Przepraszam, że pytam: a gdzie nie ma gipsu w sklepach?

Pytam bo nie wiem :-)

Pozdrawiam

Jacek
januszek
2009-11-03 13:17:07 UTC
Post by Agent 0700
Przepraszam, że pytam: a gdzie nie ma gipsu w sklepach?
Tam gdzie nie ma sklepow ;) Ot np lesniczowka w Bieszczadach ;P

j.
Paweł W.
2009-11-03 13:33:27 UTC
Post by januszek
Post by Agent 0700
Przepraszam, że pytam: a gdzie nie ma gipsu w sklepach?
Tam gdzie nie ma sklepow ;) Ot np lesniczowka w Bieszczadach ;P
j.
To chyba łatwiej, taniej i szybciej przejechać się do najbliższego
miasteczka i kupić ten gips.

Pozdrawiam,
Paweł W.
januszek
2009-11-03 13:34:52 UTC
Post by Paweł W.
To chyba łatwiej, taniej i szybciej przejechać się do najbliższego
miasteczka i kupić ten gips.
Rowerem? ;) Mam na mysli koniecznosc posiadania pojadu umozliwiajacego
przewiezienie 40 kg wora ;P

j.
Paweł W.
2009-11-03 18:28:20 UTC
Post by januszek
Post by Paweł W.
To chyba łatwiej, taniej i szybciej przejechać się do najbliższego
miasteczka i kupić ten gips.
Rowerem? ;) Mam na mysli koniecznosc posiadania pojadu umozliwiajacego
przewiezienie 40 kg wora ;P
Na bagażnik i w drogę. A jak nie masz bagażnika, to na plecy ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.
Cyneq
2009-11-05 14:08:21 UTC
Post by M.Jordan
Post by Clive Codringher
[...]
Może facet robi komuś oryginalny dowcip na osiemnastkę albo kawalerski.
Cyneq
Olisa
2009-11-04 14:31:41 UTC
I który z nich nie wymaga kładzenia tego na palecie (co jest dla mnie idiotyzmem)?
zatrudnij sie jako kurier lub magazynier w firmie kurierskiej i dzwigaj
takie paczki, moze wtedy zrozumiesz ;-) paczki bez palet sa do 30kg.
M&C
2009-11-04 18:13:47 UTC
Post by Olisa
[...]
Dochodzi też BHP - max ciężar przy obciążeniu stałym dla faceta to 30 kg.

Cyprian
-
2009-11-05 17:42:13 UTC
aha, bez palety
-
2009-11-05 17:40:28 UTC
kolporter przywiozl mi 60kg, ale poprosil zebym pomogl wniesc
Fantom
2009-11-05 17:55:48 UTC
Post by Clive Codringher
Potrzebuję wysłać przesyłkę ważącą ponad 40 kg (worek gipsu). Którym
kurierem jest najkorzystniej i najtaniej? I który z nich nie wymaga
kładzenia tego na palecie (co jest dla mnie idiotyzmem)?
Nie wiem co to za gips ale chyba kazda przesylka tego worka przewyzszy jego
wartosc

Fantom
-
2009-11-05 18:08:11 UTC
Post by Fantom
Nie wiem co to za gips ale chyba kazda przesylka tego worka przewyzszy
jego wartosc
jest gips na budowe i "gips" do nosa wart wysylki ;)

przepraszam, nie chce obrazic autora, ale pierwsza mysl
Clive Codringher
2009-11-07 10:23:16 UTC
Post by -
Post by Fantom
Nie wiem co to za gips ale chyba kazda przesylka tego worka przewyzszy
jego wartosc
jest gips na budowe i "gips" do nosa wart wysylki ;)
przepraszam, nie chce obrazic autora, ale pierwsza mysl
Chodzi o gips ceramiczny - chyba rzadkość w Polsce, skoro tyle osób z
północy chce go kupić na południu Polski ;-)
M.Jordan
2009-11-08 16:08:32 UTC
a ten gips wystepuje tylko w opakowaniach 40kg?
nawet jesli tak to chyba warto przepakowac go do takich 30kg, sporo
zaoszczedzisz.